Wees slim!!

WEES SLIM!

Ik schreef het vorige jaar ook al en ik schrijf het gewoon nog een keertje…
koop nu alvast in deze hitte (haha) je winter schoenen , zoals UGGs .
UGGs bijvoorbeeld komen elk jaar weer terug…hoeveel jaren achter elkaar zijn UGGs elke keer weer te vinden in de winkels voor heeeel duur.
Al enige jaren toch?
Het verbaast mij dan ook ieder jaar weer hoe druk het bij de UGGs afdeling in winkels is zodra het al weer een beetje koud aan het worden is.

Wees slim en koop nu alvast je UGGs of andere merken warme Hoge laarzen , schoenen …wat je maar wilt. Waarom nu? Nou, nu zijn ze lekker allemaal afgeprijsd en dat scheelt echt enorm veel.

Vorig jaar ben ik ook slim geweest en van de winter had ik ontzettend veel plezier van mijn schoenen en ik zit er over na te denken om dit jaar ook weer slim te zijn en een ander model/kleurtje erbij te nemen.

Zoals één van deze:

Ik heb deze kleuren nog niet haha…

0 Reactions:

Post a Comment