OMG, OMG, OMG

mg, ik ben zoooooo ENTHOUSIAST aan het zijn!!

Waarom??

dat zal ik eens even vertellen :P

Ik denk zo'n 3 weken terug bedacht mijn moeder ineens of ik het leuk zou vinden om een SD voor mijn verjaardag te krijgen...joah...natuurlijk haha... maar...ik zei dat ze zo duur zijn en sowieso dat het echt te duur zou zijn voor een verjaardag kado...sowieso om al kado te geven is een sd een hoop geld haha. Maar ze wilde dat ik er in ieder geval voor zou gaan kijken welke grotere bjd ik dan mooi zou vinden.

Na veel uitzoek werk haha...ben er echt lang mee bezig geweest...kwam ik tot de conclusie dat ik Cherie van het merk Iplehouse wel ERG mooi vind. Een sd mag er wel iets ouder uitzien als mijn msd (yara asleep eidolon) maar niet te oud vind ik, wel lief en jong...maar toch ietsjes ouder (weet niet hoe ik dat het beste kan uitleggen)

Anywho, ik liet plaatjes aan mijn moeder zien en zij vond haar ook meteen heel mooi en nu komt het... IK KRIJG HAAR VOOR MIJN VERJAARDAG.....OMG...

hihihi....ben ZOOOOOOOOOO enthousiast en blij aan het zijn!!!

ben pas eind september jarig haha...maar ik voel mij zo weer als vroeger als klein kind...dat je niet kan wachten tot je jarig bent haha...
Vind het nog steeds te duur en zei al van, zal ik dan niet mee betalen, want is wel veel geld....maar nee...mijn moeder staat er op dat ik haar helemaal kado krijg van mijn ouders want...ik ga namelijk naar de BIG 3...0 OMG IK WORD AL OUD....30...daaamn...voel mij niet zo hoor hahaha.

Maar ik wilde dat even delen, want ik ben zo enthousiast aan het zijn!!

*doet een vrolijk dansje*

0 Reactions:

Post a Comment