6/29/13

Zomer trends

De zomer is hier, hoewel de zomer hier in Nederland zich af en toe verstopt of net doet alsnog het al herfst is… :/ *zucht*
In ieder geval :) het is officieel zomer en dat betekend…nieuwe fashion trends.
Sommige trends zijn terug van vorig jaar en er zijn nieuwe trends.
Voor welke trend ga jij deze zomer?

1. Bloemen print.
Bloemen printjes zijn erg in zodra het lente is, dit zagen we vorig jaar al in vele kleding items voorbij komen.
Dit jaar is het meer verschoven naar de schoenen.
Van Pumps tot stoere laarzen…het ziet er meteen girly en funky uit.
Draag bijvoorbeeld gebloemde Pumps met een effen kleur jurk (een kleur die in de schoenen voorkomt).


Edith ET Ella, Iron Fist


2.Bootschoenen.
Ik was er vorig jaar al helemaal weg van en dit jaar zijn ze het helemaal!
Ze hebben Bootschoenen in allerlei kleuren en printjes…alles mag…en kan!


Sebago


3. Pastel kleuren. Mintgroen, baby blauw, licht roze, licht geel…denk aan my little pony.


Strutt Couture


4. Dikke hakken.
Ik zelf kan af en toe wel eens last hebben met op het lopen van hoge hakken om mijn balans te houden…heel soms heb ik daar last van…gelukkig is dat met deze trend voorbij.
De iets wat chunky heels komen weer helemaal terug, laag, mid of hoog…wederom…alles mag en kan.


Missoni, Sonia Rykiel

1 Reactions:

Aga Guerrero Olesinska said...

Awsome shoes
Kisses
Aga

How to look good being sick?
Follow me at bloglovin
www.agasuitcase.com

Post a Comment

Twitter Facebook Favorites More