Minder kleding?

Een collectie van honderd verschillende soorten Kleding en dat zonder uitpuilende kast? Mja, moet kunnen toch....als je er de ruimte voor hebt :P
Ikzelf heb die ruimte niet, wat ik ook probeer, verander...nope...zit uiteindelijk met nog meer wat ik ineens niet meer kwijt kan...feit is...ik heb teveel waarvan ik de helft niet eens meer aan zal trekken.
Wat mij van de week aan het denken zetten (ojee, kraaaak), ik heb mijzelf in de jaren tijd te verwend met Kleding dat ik elke keer maar weer niet echt weet wat ik zal aan trekken. Heb ik een keer een bui dat ik geen huispak aan wil, maar fashionable voor de dag wil komen....weet ik niet wat ik aan moet trekken...en om geen onnodig tijd te verspillen trek ik maar weer een van mijn beloved huispakken aan.
Tja, daar zit ik dan met mijn huispak aan, heb ik eindelijk een fashionable bui... Ik bedacht mij dus van de week, dat ik hoogstwaarschijnlijk veel blijer zou zijn met minder...ja ik denk het echt. Zodra ik minder Kleding zou hebben en meer alleen de basics, ik denk ik dat dan helemaal los zou gaan met schoenen en Tassen (ik zou zo kleding kopen opgeven...maar schoenen ect...no way)

Nu moet ik zeggen dat ik al een hele lange tijd geen nieuwe Kleding gekocht heb, en dan bedoel ik geen week...nee ik kan mijn nieuwste Kleding stuk niet eens herinneren...ja..zal wel een huispak geweest zijn dan :P haha. Dus nieuw doel zodra ik de tijd heb: Kleding uitzoeken, op marktplaats zetten (wat nog nieuw is) en de rest maar gewoon weggooien (wat dan lelijk is).
Geen nieuwe Kleding meer kopen, meer werken met accessoires en het zo maken dat het net lijkt alsof je een nieuwe outfit aan hebt :)


Schoenen:
Spot On, Havaianas, Holster, Ravel,

Riemen:
Le Temps des Cerises, Guess,

Tas:
Nanucci,
Jurk:
Vero Moda.

0 Reactions:

Post a Comment