Top service!

Wat een top service!

Weet je deze mooie sneaker van het merk Ash nog?
Die had ik enige tijd geleden besteld en sindsdien wist ik maar niet wat ik er bij aan kon trekken…ja genoeg ideĆ©en hoor, maar…ik heb haast niks in die nude tinten qua kleding en wilde er graag wat bij laten passen.
Eerst had ik nog het idee dat het mooier weer moest worden, sinds vorige week is het lekkerder weer en alsnog had ik geen inspiratie met mijn eigen kleding bij de schoenen…'he verdorie'…dacht ik nog, want ik vind ze zo leuk!!!

Dus ja ik baalde steeds elke ochtend van mijzelf dat ik er niks leuk bij kon bedenken en om nou speciaal kleding te gaan kopen voor bij de schoenen
…tja..de oudere noukster had dat wel gedaan maar de noukster van nu vind het allemaal niet meer zo boeiend en zal dat dus echt niet gaan doen.
Tja, zit ik hier met een paar super mooie schoenen, maar kan er niks bij vinden…toen bedacht ik mij ineens…zou ik ze nog kunnen retourneren?

WA WA WHAT? Ja echt, want ik ken mijzelf, of ik vind er iets bij wat ik aan kan trekken en heb de schoenen 1x aan ofzo….
of ik vind er helemaal niks bij en dan liggen ze daar…dat is gewoon dood zonde….
HOE ZONDE IK HET OOK VIND, Hoe mooi, prachtig en zooooo leuk dat ik de schoenen vind….ik heb ze retour gestuurd :(
Ja echt, vind het nogmaals helemaal niet leuk hoor, maar wat ik al eerder schreef…ik ken mijzelf nu onderhand wel…dus ja.

Maar wat ik nou zo mooi vind, ik had niet gedacht dat ik de schoenen nog retour kon doen, aangezien ik ze al weer een tijdje binnen had….het kon gewoon nog…binnen 30 dagen staat er op de website…
dat is toch een mooie service?
Vind het echt nogmaals niet leuk om iets retour te doen en al helemaal niet van die mooie schoenen, maar vind het wel erg netjes…30 dagen retour.
Dat moest ik echt even vertellen haha.

0 Reactions:

Post a Comment