Ik heb ze!!!!!

YAAAY, ik heb ze!!


(art haha)

Sneakers wedges schoenen van het merk ASH.

Oh men oh men wat ben ik er blij mee! ^_^ Ze zijn echt zo cool, ik ging vrijwel meteen wat verschillende broeken bij passen om te kijken wat leuk staat...staat heel veel bij haha yaaay.
Ik wist niet zeker van wat ik qua kleding heb of het er leuk bij zou staan, maar staat echt heel veel bij.

Ben nu een beetje aan het wachten tot dat het wat lekkerder weer word, want ik heb snel koude voeten en heb als ik naar buiten ga nog lekker mijn uggs aan ^_^
Kan niet wachten!! HIHI, ben er echt zo blij mee!

haha kijk eens wie mijn foto op instagram leuk vind??!!

haha leuk he??? Het merk ASH zelf ^_^

Ik denk dat deze Sneakers wedges schoenen helemaal hip gaan worden vanaf nu, je ziet ze nu steeds meer van diverse merken!

To be continued, als ik de tijd heb wil ik een aantal outfit foto's maken wat leuk kan bij deze skoentjes ^_^

2 comments:

  1. Hip hop loves you back.
    Check out www.BiggaFiggaMedia.blogspot.com

    ReplyDelete