Favorieten:

Mijn favorieten at the moment:

Laatste tijd dacht ik dat mijn gevoel voor mode een beetje weg was…vrijwel echt weg…geen interesse meer in (ik weet het ook niet hoor) maar langzamerhand nu het weer wat lekkerder wordt komt mijn passion for fashion weer een beetje terug. (fjuw, liep er echt bij als een sloddervos)

Om mijn passion for fashion weer een beetje meer terug te krijgen, vond ik het wel weer eens tijd worden voor een 'mijn favorieten at the moment' artikeltje.

Ik begin met schoenen!

(Dat ik een schoenentik heb, dat mag onderhand wel duidelijk zijn haha)
4 paar schoenen van het merk Timeless.
Ik ben niet echt een fan van slippers of schoenen waar je echt je voet duidelijk ziet…ik vind voeten echt LELIJK…vooral de mijne haha. Anywho, dat neemt niet weg dat deze nude roze wel erg cute zijn.

2 paar van het merk Melissa.

Dat is het voor nu, mijn passion for fashion moet echt nog meer terug komen hoor, want ik was er altijd zo mee bezig :/ Maar dit waren mijn favorieten van dit moment :)

1 comment:

  1. Jammer dat je blog alleen nog maar bestaat uit reclame voor Spartoo, ik volgde hem graag..

    ReplyDelete