Iphone foto's

Ik heb de Iphone 4 van mijn zus gekregen ^_^ Mijn zus heeft een iphone5 :)
Lief he dat ik de iphone 4 mag hebben?
Ik ben er echt super blij mee! Ben er ELKE DAG mee aan het spelen ^_^

Iphone 3gs die ik dan eerst had, heb ik aan mijn moeder gegeven en zij is er sindsdien ook zo mee aan het spelen, alleen het beeld en de achterkant was kapot...

Vond ik niet zo leuk, dus had ik een nieuwe scherm en achterkant besteld en zo de iphone 3gs van mijn moeder weer als nieuw gemaakt...nu is ze er extra blij mee ^_^

Lekker warme handschoenen ^_^

Miauw....

gehhe,..app uitproberen :P

Cadeautje voor mijn zus ^_^ Iphone 5 hoesjes en spulletjes ^_^

Nog een app uitproberen

Keej?!

Snor koffie mug ^_^...alleen ik doe er cola in whahhaa...

TOBYYYYYYYY :-D

2 of 3 weken geleden was ik in een kook bui en had ik dat weekend rotti gemaakt voor mijn ouders (ikzelf houd er niet van, maar het brood/koek vind ik wel erg JAAAAAAAMMMIIEEEEE)

Van de week had ik sinds eeeeeeuwen weer eens los haar :/ whahaha...dat moest ik even op de foto zetten, want heb het maar 1 dag los gehad en daarna steeds weer in een knot.

Woeiiiii...ik ga over een tijdje samen met mijn zus naar een mac workshop ^_^ Mijn zus had het erover gehad en leek mij wel erg leuk..dus is ze het gaan navragen en heeft ze meteen een afspraak gemaakt :-D Heb er echt zo'n zin in ^_^ mijn zus heeft het gelijk gekocht en kado gegeven aan mij..LIEF HE??????
Vind het zo lief!! Ik heb meteen wat voor haar besteld hahaha..dus marloesje...als je dit leest....teehee :)

1 comment:

  1. iPhone herstellingen bij iPhonedokter. Wij zijn een premium iphone reparatie center voor allerlei smartphones zoals iPhone, iPod, iPad, apple, blackberry, Samsung, Nokia, etc. Alle phones herstellen door ons met garantiThe uthIfie.

    ReplyDelete