Studs

Studs

Studs...als ik aan studs denk, denk ik aan mijn zogenaamde ‘punk’ periode jaren terug.
Had ik roze/paars gekleurd haar (magenta om precies te zijn) en op diverse tassen en jasjes studs op gemaakt. :/
*wtf was i thinking??!!*

Tegenwoordig zie je studs steeds vaker en vaker... het is HIP...
(ja ik schreef ‘hip’...want ik vindt het woordje ‘hip’ tja..erg hip)
Heeft niet meer zo zeer iets te maken met punk of iets dergelijks, it’s fashionable!

Je ziet het op kleding, tassen en ook op vele schoenen.

Bijvoorbeeld bij spartoo.nl, een gehele pagina schoenen met studs.
Kijk maar eens: Schoenen met studs

Als ik zulke zie, wil ik meteen de moonwalk gaan doen hahaha


van boven naar beneden: Abbey Dawn Buffalo Elite <-- deze zijn btw maar €20,-

Yay or nay? Ik zeg YAY..het hoeft van mij niet meer zoals hoe ik het vroeger deed,
maar gewoon degelijk, zoals deze:


Betty London

‘just a few studs’

What u think?!

0 Reactions:

Post a Comment