All i want for christmas...


Abbey Dawn, Rockport, Morgan, Melissa, Ugg.

Oké…zing maar met mij mee: (liedje all i want for christmas is you - Mariah Carey)

Ik vraag toch wel veel voor kerstmis,
maar dat maakt mij echt niet uit.
Als ik op spartoo.nl kijk,
dan voel ik mij echt zo thuis.
Ik kijk dan zo mijn ogen uit,
al dat moois wil ik allemaal in huis.
All i want for Christmas is…
Shoes!

Haha, juist….toen liep ik alweer vast en wist ik niks meer.

Wat vraag jij voor kerst?
Eigenlijk had ik niks gevraagd, maar dat is nu wel veranderd sinds ik weer even op spartoo.nl ging kijken.
Jeetje, wat heb ik weer veel mooie schoenen gezien zeg.
Ze waren mij nog nooit eerder opgevallen of ze zijn gewoon nieuw, maar grijze Uggs zijn toch ook wel erg leuk zeg ^_^

Misschien moet ik dan toch maar even snel een verlanglijstje maken en naar de kerstman sturen....:P

0 Reactions:

Post a Comment