Halloween

Halloween bij Spartoo met deze aparte schoenen.


Einde van de maand is het zover...Halloween. Ik heb het altijd al zo leuk gevonden en vond het altijd zo jammer dat het niet zo hier in Nederland bekend? populair? was, gelukkig wordt het elk jaar steeds meer Halloween in Nederland.

Zo zag ik dat Spartoo.nl een speciale Halloween pagina aangemaakt hebben in hun webwinkel. Inspiratie genoeg!

Al ga je als een medieval maiden, cupcake girl, sassy clown of als een disney princess...bij spartoo vind je het perfecte paar schoenen erbij.


Zoals deze van Irregular Choice, Iron Fist en TUK.

Leuk he? Ik hou daar echt wel van, verkleden ^_^
+ het feit dat ik al jaren heel het jaar door muziek luister en mee blair van the nightmare before christmas 'this is halloween, this is halloween...halloween....halloween...halloween...halloween....HALLOWEEEN'
*true story* al is het zomers...ik vind de soundtrack GEWELDIG!

Ikzelf doe er eigenlijk niks aan, omdat er niks is voor mij waar ik naar toe zou kunnen. Als ik een feest had om naar toe te kunnen...dan zou ik helemaal los gaan en weken van te voren beginnen met het maken van een kostuum.

...eigenlijk zou ik het ook gewoon moeten doen als ik toch thuis blijf hahaha...

0 Reactions:

Post a Comment