D&G

Tijdje terug had ik mijn moeder verrast met iets leuks.
Namelijk een riem van D&G :)

Ik was toen een beetje aan het internetten, mijn favorieten nagaan ect en kwam natuurlijk mijn favo online schoenen winkel 'Spartoo.nl' tegen en natuurlijk ging ik weer even kijken of ze wat nieuws gekregen hadden.
Genoeg, maar ik zag tot mijn verbazing dat ze ook D&G verkopen!!
Dus joah, voor dat ik het wist had ik een riem voor mijn moeder besteld ^_^


Mooi he?

Toen de bestelling aan kwam en ik het pakje aan mijn moeder gaf was ze natuurlijk super de luxe blij met de Dolce & Gabbana riem!

De riem werd mooi geleverd in D&G doosje + dustbag ^_^
(mijn moeder en ik zijn 'a sucker for dustbags' haha)

Ja, het is echt een mooi merk, wel duur, maar moet zeggen...t'is een super mooie kwaliteit lederen riem!
Voelt echt super zacht aan en het is ook echt mooi leer. Volgens mij is het lams leer.

1 comment: