Vivienne Westwood for Melissa

Queen of punk style Vivienne Westwood en braziliaanse schoenenmerk Melissa
hebben hun talenten gecombineerd en daar is een prachtige collectie uitgekomen van rubberen schoenen, pumps en laarzen.

EN DEZE IS BIJ SPARTOO.NL TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HOE LEUK! Mocht je de collectie van Vivienne Westwood zelf te duur vinden, dan heb je voor aantallen euro's minder een prachtige schoen uit de Vivienne Westwood for Melissa collectie.

Mijn verjaardag zit er helaas alweer snel aan te komen...juist...ik schreef helaas, want ik vind het naarmate ik ouder wordt niet meer zo leuk om jarig te zijn. :/
ANYWHO....
Ik zit er over na te denken om deze 'magical looking' pumps gewoon te kopen en mezelf kado te geven voor mijn verjaardag whahaa ^_^

Ze heten Lady Dragon

Ik vindt ze zoiets sprookjes achtig hebben en zie mij daar echt mee lopen ^_^

...ik moet ze gewoon.^_^

0 Reactions:

Post a Comment