Investeer in tijdloze pumps..

...en zo is het maar net!
Investeren in schoenen? Investeer dan in een paar tijdloze Pumps....blijven altijd in de mode, staat overal bij (mits je de juiste kleur neemt), het staat elegant en vrouwelijk.

Hoge hak, lage hak, peep toe, dicht, ronde neus, punt neus?
Tja, tegenwoordig kan eigenlijk alles wel, je hebt niet meer dat je bijvoorbeeld alleen punt neuzen ziet, je ziet ook ronde neuzen, halve punt neuzen, kleine hakken, hoge hakken.
Maar wat zijn nou tijdloze Pumps?

Materiaal:
Als je echt wilt investeren dan zou ik voor een paar leren Pumps gaan, kosten in verhouding uiteraard wat meer, maar blijven mooi, gaan niet snel kapot en zijn weer helemaal op te pimpen als je ze na een tijdje weer even oppoetst met schoenen poetst.

Kleur:
Zwart, zwart staat overal bij...echt overal! Houdt je echt niet van zwart, ga dan voor bruin.
Bruin kan je ook vrijwel overal bij combineren, maar ik blijf er eigenlijk bij dat zwart de beste basic kleur is.

Vorm:
Aangezien er zoveel verschillende vormen Pumps tegenwoordig beschikbaar zijn, kan je het beste ergens tussen in gaan als het om goed investeren gaat.
Ga niet voor een helemaal ronde neus of punt neus...nee tussen in...zit je altijd goed.

Hoogte:
Kijk voor een hoogte waar jij je goed bij voelt, ga niet te hoog (mits een van je talenten is om makkelijk op hoge hakken te lopen).
Ik weet van mijzelf dat ik op de hoogste hakken kan lopen, dat heb ik mijzelf toen der tijd wel aangeleerd, maar...ik weet ook van mijzelf dat ik buien heb... Buien in het dragen van hakken....of juist helemaal niet.
Aangezien ik de laatste tijd alleen maar op ‘platte’ schoenen gelopen heb, zal het weer even wennen zijn om op hoge hakken te lopen en dan vooral hele hoge hakken. Heb jij dat bijvoorbeeld ook, kies dan als tijdloze Pumps een midden hak...niet te hoog en niet te laag.

Zie hieronder een aantal voorbeelden van classic tijdloze Pumps:

Hierboven zie je pumps van de volgende merken:
Belmondo en Perlato

0 Reactions:

Post a Comment