Circuit park Zandvoort 2012 + chanel

Afgelopen zondag ben ik met mijn vader naar Circuit park in Zandvoort geweest, hij had kaartjes voor een oldtimer race auto ding iets en vroeg of ik met hem mee wilde gaan om foto's te maken.
Leek mij wel erg leuk om foto's te gaan maken van oude auto's, dus ik ging mee.
WAT EEN HERRIE DAAR....good god, was niet alleen racen met oude auto's, ook met f1 race auto's enz...(geen idee heb er serieus geen verstand van hahaha)
Was wel leuk om een keer meegemaakt te hebben.
Ik heb wel 1 hele mooie auto gezien, dat was deze:

(ohja...ik had mijn vader zijn fish eye lens op mijn camera gedaan haha, kon ik daar ook eens lekker mee spelen)

Hier zijn de rest van de foto's, zijn echt niet goed of mooi ofzo hoor...maar ja :/

het vadertje :P

haha


Gisteren heb ik mijn moeder weer eens flink verwend met Chanel ^_^

Lippenstift, nagellak en coco mademoiselle parfum ^_^

Was mooi ingepakt ^_^

0 Reactions:

Post a Comment