Wat gebabbel van mij + nieuwe spulletjes

Warm:
Jeetje wat was het warm de afgelopen dagen zeg!
Het is nu s'avonds en gelukkig koelt het iets af...maar men...ik ben niet gemaakt voor deze hitte :P

Fietsen:
Wat wel erg lekker was, fietsen met mijn vader de afgelopen dagen ^_^ zo rond een uur of 7 a 8 s'avonds.
Zo kom je echt op plekken in mijn woonplaats waar je normaal echt nooit komt en dan zie je me toch een partij mooie huizen staan...droom ik meteen bij weg ^_^
Nu ik al vaker ben wezen fietsen ben ik helemaal niet meer moe als we thuis komen...gelukkig maar want voelde mij echt een oud oma'tje van binnen..hahaha!

Nieuw:
...ik heb toch nog wel veel geshopt...al zou ik dat deze maand niet doen :P
van begin augustus t/m nu:

2 blazers van Tommy Hilfer

Eerste 3 zijn van Berska (ofzo) en de blouse heb ik bij de Sting gekocht

Mooie lams leren portemonnee van Mexx

Primark (komt er van als moeders nog even iets moest omruilen...en ik ga mee)

Mijn nieuwe trots: High heels van United Nude

Horloge van Michael Kors

Ik heb ook nog een mooi roze vest gekocht van Bien Bleu, heb daar nog geen foto van.

Oh oh oh ik koop gewoon teveel hahaha...maar is wel erg leuk allemaal!!

Ohja, ben sinds een tijdje weer begonnen met het kijken van 'pretty little liars' samen met mijn moeder...en het is SPANNEND!

2 comments:

  1. Leuke nieuwe aankopen heb je =]! Ook leuk dat je Pretty Little Liars aan het kijken bent =]! Ik volg dat ook al een tijdje ^^! Echt onwijs spannend en een verslaving geworden <3!

    xx Katy ^^!

    ReplyDelete
  2. haha ja echt he? Waar ben jij nu met pretty little liars?

    ReplyDelete