Random photo's

Van de week heb ik een paar keer mijn vader zijn Iphone bij mij gehad (hihi) en ik moest er natuurlijk weer even gebruik van maken en ermee spelen!

Hier zijn wat random foto's!

Mijn vader wilde van de week voor het eerst in jaren weer eens gaan fietsen, gewoon rond fietsen en ik ging gezellig mee ^_^

Was erg leuk, was voor mij ook wel weer erg wennen...laatste keer dat ik gefietst had was denk ik alweer 3 jaar gelezen :-O
Ben tot de conclusie gekomen dat ik van binnen een old granny ben...want ik was de eerste keer al heeel snel...MOE! haha oops...conditie van niks heb ik.

Mijn vader is nu elke dag al wezen fietsen vanaf donderdag en ik ben alleen donderdag en vrijdag mee geweest, als hij morgen weer gaat fietsen ga ik weer mee.
(mijn vader fiets namelijk meteen al een heel eind...eerste keer hadden we 13 km gefietst...als je dat niet meer gewend bent...is dat VEEL haha)

...wachten tot de Bijenkorf open gaat..

Lopen we ineens in China :P

Het vadertje

Ikke in de auto met iphone spelen :P

Terrasje gepakt ^_^

Uitzicht van terras

Van binnen was het zo mooi...moest er perse foto's van maken haha

na dagje shoppen :P

The end....ik moet ook een iphone hebben hoor :P

0 Reactions:

Post a Comment