Primark

BIG FAIL...had geschreven dat ik in augustus een 'no shopping' maand zou houden...nou big fail dus, want als je moeder ineens zegt 'kom gaan we naar de oosterhof' en je weet dat daar de primark zit...tja dan kan je verwachten dat ik met een tasje van primark thuis kom :P

Moet eerlijk zeggen dat ik primark qua kleding eerst helemaal geweldig vond en nu heb ik er ook hele leuke items vandaan...maar de rest viel mij toch wel erg tegen.
Bij de tassen en schoenen kijk ik simpelweg gewoon niet meer, want ik hoef geen plastic meer (luxe probleem...ik weet het maar het is zooooveeeeel mooier en kwalitatief zoveel beter)

Anywho, hier zijn mijn aankopen ^_^

Hoody is van de Sting
3 t-shirts van kinderafdeling haha...joah...€2,50 per stuk ^_^
T-shirt met bretels
Basic trui met strepen
BH's die goed passen yaaay (eindelijk)
Sokken
Zonnebrillen
En een accessoire ophang ding ^_^

0 Reactions:

Post a Comment