Pretty Ballerinas

Pretty ballerinas....de naam doet zijn eer aan, want ze zijn inderdaad erg ‘pretty’!

Toevallig had mijn zus het pas over een paar ballerina’s die ze gekocht had toen ze op vakantie was en dat het zo’n leuk merk was.
Ze noemde het merk en wist meteen wat ze bedoelde...de dag ervoor had ik namelijk hetzelfde merk gespot op spartoo.nl

Het gaat over het merk Pretty ballerinas

‘Mooie ballerina’s, dat is wat Pretty ballerinas voorstelt aan jonge dromerige dames die houden van chique en afwerking.
Elk ontwerp van Pretty ballerinas geniet van een vrouwelijke en trendy touch die zich aan ieders look aanpast. ‘

Waarom mijn oog nou dit bepaalde merk spotte was namelijk om deze ballerina’s
Panna

Ze deden mij namelijk erg aan lak schoenen denken die wij (zus en ik) als klein kind hadden.
Vond ze zo lolita achtig, zo schattig dat ik even naar de totale collectie moest kijken en kwam er zo achter hoe leuk ik het merk vind.

Bijvoorbeeld:

Shimel
ballerina’s met een chique look

Shade
Chanel look

Coton
chanel look 2

Angelis
leuke details

Zijn leuk toch die Pretty ballerinas?

0 Reactions:

Post a Comment