Haarmaskertje

Ik was van de week eens gaan kijken in diverse winkels naar haarmaskertjes, want ik vond dat het wel eens tijd werd dat mijn haar eens flink verwend zou gaan worden.

Tja..heel veel maskertjes…heel veel verschillende merken…welke moet je nou kiezen? Wat is nou de beste? Vond ze allemaal ook redelijk duur. Ik dacht…laat maar.

Kom ik thuis, vertel aan mijn moeder dat ik voor een maskertje aan het kijken was…kwam ze met het idee om een diy maskertje te maken…joaaah..waarom had ik daar niet aan gedacht haha…dus ik ging even googelen en kwam uit op Olijfolie.

Zaterdag avond heb ik mijn haar eens flink verwend met een olijfolie maskertje, ik had gelezen dat je het warm moest maken, op je haar smeren, folie over je hoofd, handdoek er overheen en lekker lang laten intrekken. En wow…mijn haar voelt zooooooo lekker zacht aan en het glanst ook nog eens. Ik ga dit zeker weten om de zoveel tijd doen hoor, want het is volgens mij echt een goede oppepper voor je haar.

Dus ja..

0 Reactions:

Post a Comment