FishSpa, Sauna, Uit eten...te duur?? Nee joh!

Stel je eens voor: het is een lekkere warme (niet te warm) zomerse dag en je hebt zin om iets leuks te gaan doen.

Bijvoorbeeld jezelf met je beste vriend(in) een dagje laten verwennen in een spa, schoongemaakt worden door visjes in een Fishspa of genieten van een sauna terwijl je wegdroomt over de dag af te sluiten met een lekker hapje en cocktails op het terras van een heerlijk restaurant

.......MAAR DAN....ga je bedenken hoeveel dat allemaal wel niet kost... te duur, geen geld...geen zin om daar teveel geld aan te besteden?

Fifty Fifty Cadaubon is DE oplossing daarvoor!

Fifty Fifty Cadaubon biedt je hoge kortingen tot wel 50%.
In dat geval betaal je dus maar de helft, de sauna of het restaurant neemt de rest voor zijn rekening. Echt Hollands zullen we maar zeggen (Fifty Fifty).

Op de website van Fifty Fifty Cadeaubon kan je bekijken waar je de bon kunt inleveren. 67 restaurants en 17 belevenissen verspreid door heel Nederland -> www.fiftyfiftycadeaubon.nl

Wil je ook zo’n bon? Dat komt goed uit, want IK mag er maar liefst 10 WEGGEVEN aan mijn lezers!! Hoe leuk is dat? Zeer leuk, want dan kan je door mij iets leuks gaan doen met hoge kortingen!!

Wat moet je doen om een Fifty Fifty Cadeaubon van mij te krijgen?

Simpel...stuur mij een mailtje (nouksterinthecity@hotmail.com) met je adresgegevens en de eerste 10 krijgen een bon thuis gestuurd!

0 Reactions:

Post a Comment