Tom-Tailor bestelling

Gisteren was ik een beetje aan het google'n voor inspiratie plaatjes en kwam zo uit op de site van Tom Tailor en kwam er achter dat ze ook schoenen en kinderkleding t/m maat 176.
Wist ik niet eens, dus ik kijken en kwam ik (hopelijk) voor mij de perfecte paar loafers/bootschoenen tegen.

Ik heb ze meteen besteld, want wie weet zijn dit ze wel voor mij?

Vorig jaar had ik een mooie paar Loafers gezien van Tommy Hilfiger, maar ik vond ze toen nog te duur.
Geen idee of ze goed waren, want ik heb ze alleen online gezien.
Sindsdien ben ik een beetje obsessed met het vinden van de juiste paar loafers.
Ik wil wel loafers van leer, wil er wel wat langer mee doen namelijk.
Diverse besteld, gepast in de winkel...of te groot of te klein..of toch niet zo leuk..of simpel weg gewoon te duur.
Dus ik hoop echt dat deze goed zijn...vind ze zo leuk ^_^
Zijn 100% leer en zijn afgeprijsd voor €35,- (dat vind ik niet te duur voor leren schoenen en dan zijn ze ook nog eens van Tom Tailor)

Op de kinderafdeling zag ik een leuk blauw shirtje voor €7,- die heb ik ook besteld.

Ik had toch een nieuwe trui van Miss America? Ik ga daar een gehele outfit bij verzinnen haha en vond dat blauwe t-shirt er wel erg leuk bij.

0 Reactions:

Post a Comment