Shopping spree 'voor het vadertje'

Yaaay, vandaag zijn we met zijn 3'en wezen shoppen in Den Haag ^_^
(vadertje, moedertje en ik)
Vanmorgen voordat we weg gingen had ik nog even snel wat meer geld op mijn rekening gezet, omdat ik mij ineens bedacht dat het vadertje ook mee ging shoppen en wellicht werd deze dag wel 'DE' shopping spree voor het vadertje.
Mijn vader is vandaag flink verwend, maar we zijn er nog niet helemaal haha.
Ik begin bij het begin, we gingen als eerste naar de Bijenkorf en mijn vader moest zowiezo nieuwe broeken hebben(...want hij is zelfs nog meer afgevallen haha..GOED HE?) en ik hij zei dat hij nog niet voor een pak wilde kijken, want hij is nog bezig met afvallen en straks is het pak te groot ofzo.
Vond dat wel zo leuk om te horen dat hij er zelf echt zo mee bezig is met het afvallen. Mijn moeder probeert al JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAREN te zorgen dat mijn vader gaat afvallen en dat deed hij nooit en nu wel..is natuurlijk totaal niet leuk wat hij heeft meegemaakt, maar ben zo trots op mijn vader dat hij al zoveel afgevallen is en zelfs nog steeds zo bezig is...'sjapoo' <--haha
Anywho, ik ging voor hem meekijken en zag een paar mooie (dacht ik) jeans van Tommy Hilfiger en vroeg of dat niet wat voor hem was, maar hij vond het te duur en ik zei dat hij daar niet op hoefde te letten want krijgt hij van mij..haha...hij meteen van..ja maar ik krijg toch al een pak van je? Joah, maar je krijgt ook nog een broek...moet toch alvast wel iets van 1 outfit voor je hebben, omdat hij de vorige keer allemaal Michael Kors overhemden, t-shirt en polo's, clarks schoenen, tommy sokken gehad had, maar nog geen broek ofzo.
haha vond hij volgens mij wel leuk, want hij ging de broek passen....is het een soort van skinny jeans hahahahaha!
Dus joah de Tommy jeans werden het niet :P wij allemaal verder kijken, maar zagen niks.
Vervolgens keken we bij de Tommy Hilfiger polo's en shirts enz en op een gegeven moment zagen we 3 mooie polo's en ik pakte er nog een trui bij en vadertje moest ze even gaan passen van ons.
ZO LEUK...want alles was goed en stond zo ontzettend goed bij mijn vader!
Ik kon ook gewoon zien aan mijn vader dat hij het echt wel naar zijn zin had en ook leuk vond!

Je moet voorstellen dat mijn vader nooit echt emoties toont, als in...kunnen nooit echt merken aan hem hoe hij zich voelt of hij blij is of niet...of joah weet niet precies hoe ik het kan uitleggen.

Dus ik pakte alle 4 de shirts en zei 'die krijg je allemaal van mij' ^_^
Mijn ouders wilde mij nog tegenhouden, maar dat is mislukt haha...want ja...als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb...dan ga ik er voor...en dat is namelijk...zal het vertellen:
Toen mijn vader in het ziekenhuis lag had ik hem beloofd dat als hij afgevallen zou zijn dan kreeg hij allemaal nieuwe kleding van diverse merken van mij, mocht hij zelf weten hoe of wat.
Ik had zelf al voorgenomen om voor zo'n €1000,- te gaan....is veel...weet ik...maar als het om mijn ouders gaat..dan is niks te duur...als het zou moeten zou ik al mijn geld aan mijn ouders geven...en misschien is dat allemaal wel overdreven en raar voor sommige..maar als ik denk aan hoeveel ik van mijn ouders hou...weet gewoon niet hoe ik dat kan omschrijven...ik heb echt bijna alles voor ze over...en kan niks mij schelen hoe of wat.

(dat van de €1000,- weet mijn vader niet hoor, als hij dat wist zou hij mij voor gek verklaren hahahhaa) (misschien ben ik dat ook wel...but i like it)

Ok, over de shirts...ze waren allemaal in de sale en ging 50% nog van af, das zo leuk in de uitverkoop shoppen...gewoon meer kunnen shoppen haha.

Voordat ik had afgerekend waren mijn moeder en ik nog even door de bijenkorf aan het lopen en zag dat alle agenda's afgeprijsd waren...ging namelijk nog 20% van af en tijdje terug zagen mijn moeder en ik zo'n leuke agenda...wat net op een chanel tas lijkt en had beloofd aan mijn moeder dat ze deze van mij zou krijgen, maar nog even wachten...omdat schoolagenda's na zoveel tijd afgeprijsd zijn...dat was dus nu haha...dus heb die agenda voor mijn moeder gekocht.

Toen gingen we verder shoppen en shoppen en shoppen...toen kwamen we bij Esprit, mijn vader ging voor broeken kijken en had zo 3 mooie broeken uitgezocht.
Ik wilde ze kopen voor hem, maar dat wilde mijn ouders niet...maar ja ik wilde echt wel dan 1 broek kopen...dus ik 1 broek kopen voor hem...maar had wel zoiets van...hmm..wil eigenlijk een Tommy broek voor mijn vader :/
Wij weer verder shoppen...hey Tommy H winkel...ik gelijk...HIER GAAN WE KIJKEN...dus wij kijken...zag ik een mooie vest voor mijn moeder...ik mijn moeder haast dwingen om het te passen...whaha....stond natuurlijk heel leuk..ikke gepakt en gezegd..die krijg jij van mij...heb jij ook iets van Tommy.
Toen kwam mijn vader en ik vroeg of hij daar bij de jeans gekeken had..dus hij 'nee, want ik heb nu al 3 nieuwe broeken' dus ik..ja maar...ja maar...ga maar kijken...ik wil je graag een tommy jeans geven'
Dus mijn vader ging kijken en passen en hij heeft een Tommy jeans hoor haha.

Dit is wat mijn vader vandaag allemaal gehad heeft van mij:


Leuk he?

Dit is het vest wat mijn moeder gekregen heeft van mij:
(ik kon alleen het plaatje vinden van het vest in beige en een heel kleintje in het zwart, maar mijn moeder heeft dus het zwarte vest gekregen)


Hier is nog een plaatje van de shopperella agenda die mijn moeder ook van me gehad heeft:


Later wilde mijn vader toch even bij de pakken kijken, maar wilde eigenlijk eens zien welke maat hij nu had en pakte er een mooi pak uit en paste het jasje... mja...is eigenlijk veelste groot..dus een kleinere pakken...mja..kan..maar ik vond het jasje te groot aan de achterkant...dus hij een kleinere pakken...maar die was weer net iets (klein beetje maar) te strak bij zijn buik...
maar als hij nog een klein beetje zou afvallen...dan zou het perfect passen, maar hij wilde het nog niet en we gingen weer verder shoppen.
Later kwamen we nog even bij de bijenkorf en zagen hetzelfde pak weer en toen was hij toch wel nieuwsgierig naar de broek...dus hij de broek passen van de grotere (waarvan mijn moeder en ik vonden dat het jasje bij de rug iets te groot was) is de broek dus veelste groot hahaha...dus hij die kleinere passen....zit de broek daar perfect van.
Uiteindelijk het pak nog niet gekocht, want dat wilde hij nog niet, maar als we voor dat pak gaan dan wordt het dus die maat kleiner.
Vindt het zo knap dat mijn vader al zoveel is afgevallen. Scheelt echt een paar maten!

Toen we weer thuis kwamen ging mijn vader meteen zijn nieuwe kleding showen aan ons en was zo leuk om te zien, want hij was echt zo blij met alles.

Later hield hij zijn tommy jeans met polo aan en half uurtje later doet hij ineens weer een andere nieuwe polo aan...hahaha...

Was echt een hele leuke dag zo, ikzelf was heel de tijd zo ontzettend blij aan het zijn met wat ik voor mijn vader en moeder gekocht had ^_^
Mijn blije gevoel was zo van alsof ik alles voor mezelf had gekocht x 10!

Ja, was echt een leuke dag en ben blij dat mijn vadertje nieuwe kleding heeft.
Mijn moeder vindt alles ook zo leuk en vindt het zo lief van mij ^_^

Volgende shopping spree gaan we voor het mooie Tommy Hilfiger kostuum!

Even ook een update over de Tommy hilfer online bestelling:
Ik heb de bestelling dus nooit ontvangen, mijn moeder en ik hebben online klachten over de tommy site geplaatst, gemaild naar ze en kregen steeds zulke achterlijke antwoorden terug...op een gegeven moment alles op een opgelicht forum geplaatst en hun gaan daar dan ook aan de slag voor je. Op een dag kreeg ik een mailtje van de tommy site dat ze mijn retour gingen verwerken...ik wist van niks...zat nog steeds op mijn bestelling te wachten. Zonder verdere info hebben ze dus mijn geld terug gestort! Niet eens alles, want ik had bij de bestelling toen ook een cadeau verpakking gekocht...het geld daarvan heb ik nog niet terug gehad...moet ik wel krijgen, want ik heb de bestelling nooit ontvangen...dus ook geen cadeau verpakking...maar ja ik zie wel allemaal...heb in ieder geval geld terug gekregen en ik geef echt iedereen de tip OM NOOIT ONLINE TE GAAN SHOPPEN BIJ TOMMY HILFIGER SITE...WANT...als je pakje niet aankomt of weet ik veel je moet contact opnemen met de klantenservice...de klantenservice IS CRAP!


Als je zoiets raars meemaakt, dan zou je haast een afkeer krijgen tegen het merk zelf, gelukkig heb ik dat niet..want vind echt dat ze leuke kleding hebben ect, maar ja...online bestellen bij hun...nooit meer!

1 comment:

  1. Wat lief dat je zoveel voor je ouders gekocht hebt! Ik houd ook enorm veel van m'n ouders en word altijd zo blij als ik hun een mooi cadeau kan geven.

    ReplyDelete