Shopping haul..stuff for me ^_^

yaay, ik heb een wat nieuwe kleding gekocht ^_^
Kijk eens naar dat meisje.....

IK LIJK OP DAT MEISJE! haha..mijn moeder zag dit shirt bij de c&a en zij meteen..HEY DAT BEN JIJ!
Ik half kijken...ja hoor...mijn moeder hield het shirt omhoog en toen zag ik echt mezelf erin..haha...moest het even passen en is een leuk shirtje ^_^


Dus ik heb een shirtje met mezelf erop hahahha

Ik heb ook deze shirt daar gekocht...was op de kinderen afdeling haha

Deze blouse is van h&m kinderen afdeling.


Is donkerblauw en stond zo leuk bij donkere jeans die ik aan had ^_^

En heb ook nog deze broek gekocht.

Tenminste...daar lijkt de broek een beetje op...is wat minder skinny als op het plaatje, ik ben nou niet bepaald een genius met het fotograferen van broeken :P

Dat was het, ben er echt heel blij mee ^_^

1 comment: