Shopping haul!!

Yaaaay ik heb een hele hoop nieuwe spulletjes ^_^
Afgelopen zondag waren mijn ouders en ik in de sting en terwijl ik wat truitjes aan het passen was had mijn vader bij de jassen voor mij gekeken en zei later dat ik even bij de jassen moest kijken want daar zat een leuke tussen van dat merk wat ik zo leuk vind (Miss America)
Kijk eens wat een leuke Poncho jas!! Ikke passen en was meteen OH DIE IS LEUK! haha, mijn vader heeft gewoon een jas gevonden voor mij ^_^

Weer die leuke details met sleutels! sleutel broche en sleutel voering.


We waren afgelopen zondag naar Leiden en Zoetermeer geweest.


Shirtje met bretels ^_^


Bij de H&M op de kinderafdeling zag ik deze leuke blouse,

dit schattige jurkje,

en dit leuke shirt.


Ik heb ook nog een jeans..haha ja ja een jeans ^_^

Vind het model zo ontzettend leuk!


Gisteren even met mijn moeder samen hier (waar ik woon) naar het centrum geweest en heb daar deze mooie chino's vandaan!


Riem (zo'n hele lange riem die je dubbel om je heen doet)


Voor mijn moeder deze Bolero gekocht, de lichte kleur...de bolero komt echt totaal niet tot zijn recht op het plaatje hoor, is echt veel en veel mooier! Chanel chic vind ik het!


Tot slot heb ik mezelf verwend met een lekker luchtje van Tommy Hilfiger ^_^

Mijn moeder wilde graag nog een luchtje voor mijn vader kopen, want hij was gisteren jarig ^_^ en ik zag dat je bij de dames geurtjes een Tommy tas kreeg bij aankoop van een luchtje + shower gel....dus ik vragen of het ook zou gelden als we een mannen luchtje en dames luchtje zouden kopen..want na het ruiken van het dames luchtje wilde ik het luchtje meteeeeen hebben haha...maar ik hoef niet perse shower gel...dus dat mocht hahaha..
Op zich zijn we zo duurder uit om de tas gratis te krijgen...maar mijn moeder wilde toch al het heren luchtje kopen...en ik hoef geen shower gel...vind dat zo'n onzin om van parfum's ook de shower gels te hebben....body lotion begrijp ik nog wel..maar shower gel...ja dat ruikt lekker als je onder de douche staat...maar daarna was je het weer van je af :/

Ben in ieder geval super blij met al mijn nieuwe spulletjes en lekker luchtje...*snif snif* RUIKT ZO LEKKER...doet mij een klein beetje denken aan Miss Dior cherie!


Afgelopen zaterdag hebben we mijn vader's verjaardag gevierd en kwam er visite.
Mijn moeder en ik hebben deze taart voor mijn vader gemaakt:
Een Tommy Hilfiger overhemd taart haha!

En we hebben nog een heineken taart gemaakt, deze heeft mijn vader meegenomen naar zijn werk en hij was daar helemaal de man aan het zijn..want iedereen daar vond de taart geweldig haha en ze hebben allemaal foto's ervan zitten maken met hun mobieltje!
Leuk he?


De 2 taarten waren eigenlijk erg simpel om te maken vonden mijn moeder en ik, maar ze zijn toch wel erg leuk gevonden!

0 Reactions:

Post a Comment