Nog meer gesjopperd :P

Mijn vader is sinds deze week weer voor halve dagen naar zijn werk en is echt helemaal kapot moe als hij weer thuis komt. Gisteren toen hij thuis kwam, was hij nog niet te moe om nog even naar Den Haag te gaan om te kijken of ze het Tommy pak nog voor hem hadden. Gehehe.

Bij de bijenkorf hadden ze het pak niet meer, dus zijn we naar de Tommy winkel gegaan en daar hing het pak gelukkig nog in zijn 'nieuwe' maat.
Vervolgens passen en als hij toch bezig was ook even een ander pak passen. Nou...hij kwam de paskamer uit en ik zei meteen 'JAAA DIEE...dat is nou echt een PAK'

Heel donker navy kleur pak is het, in bepaald licht lijkt het pak zelfs haast zwart...is echt een hele mooie kleur en ik sta er zo verbaast over dat het pak mijn vader zo goed staat...ik overdrijf echt niet...staat em echt goed!

Ik heb het pak voor mijn vader gekocht ^_^ haha! Ik vond echt dat ik na al zijn andere kleding die hij gehad heeft van mij ook nog het pak beslist moest krijgen van mij...en dat is dan voor nu het laatste..ja of ik moet mij niet kunnen inhouden als ik iets leuks zie haha...heb ik nou altijd last van bij mijn moeder haha...zie ik iets leuks voor haar...ga ik het kopen voor d'r en nu alles zo leuk staat bij mijn vader zal ik het nu voortaan ook bij mijn vader hebben haha.

Ik vind het niet erg, vind het juist super leuk.

Hij wilde nog kijken voor een mooie blouse erbij, maar die hadden ze daar niet in zijn maat...guess what...waren allemaal te groot haha...
Later weer terug naar de bijenkorf en zagen we een mooi shirt erbij. Past mooi bij de voering van het pak hhaa, want het pak is van binnen...de mouwen voering dan...wit met licht blauw gestreept en hij heeft er nu een wit met licht blauw gestreept overhemd bij en hij was al helemaal in zijn sas dat hij ook nog een nieuwe trui heeft haha.. Overhemd en trui heeft hij van mijn moeder gehad.

Kon geen plaatje vinden van het pak in de kleur die hij heeft, maar het model lijkt er wel op:

Ohja, hij heeft zelf nog een spijkerbroek en riem gekocht en later kwamen we thuis er achter dat hij precies dezelfde jeans gekocht heeft die ik hem afgelopen zondag gegeven had...wahaha...nu heeft hij er 2 :P Ook leuk toch?

Ik heb zelf ook wat nieuw! Namelijk een super mooie hoodie van Miss America...kan er niet over uit hoe leuk ik de kleding van dat merk vind...vind het alleen zo jammer dat je het nergens anders ziet dan bij The sting. Kan online ook helemaal geen site vinden, dus ook geen plaatjes (als ik iets nieuws heb, vind ik het altijd leuk om de originele plaatjes/foto's ervan te zoeken via google)

Anywhooooo....deze is het:

super leuke details altijd..

En ik heb een mooie cardigan van esprit..navy blue striped ^_^

Ik ben er zo blij mee ^_^ Wilde al een tijdje een mooie stevige hoody hebben in het blauw, maar zag steeds geen leuke...nu heb ik er een ^_^
Ik ben ook zo blij met het esprit vest, want vind blauw met wit al helemaal geweldig en vesten ook al...dus perfecte combinatie ^_^

1 comment:

  1. Wat lief van je dat je zoveel voor je ouders koopt! Die cardigan van Esprit is zo leuk.

    ReplyDelete