Nieuw!

Gistermiddag zijn mijn ouders en ik gaan winkelen in Den Bosch, was daar koopavond (vandaar dat we s'middags weg gegaan zijn + toen kwam mijn vader ook weer thuis van zijn werk)
Was heel leuk, want het was zulk mooi weer en we hebben echt tot kwart voor 9 lopen shoppen :P
Ik heb €23,- uitgegeven haha:

Zakdoekjes H&M

mooi vest H&M

blousje H&M

en 2 basic truitjes van sutherland

Oh dear, ik heb wat aangericht met mijn vader door allemaal Tommy Hilfiger kleding te geven haha. Gisteren zei hij tegen mijn moeder...kijk nu heb ik een blouse van TH aan, jeans van TH, riem van TH en sokken van TH...nu hoort hier nog een paar TH schoenen, ondergoed en jasje bij...
wahaha...ik weet niet hoe hij het zei hoor, maar waarschijnlijk op een grappige manier haha...gekkerd...
Hij heeft gisteren wel een erg mooi horloge gekocht van Tommy Hilfiger.

0 Reactions:

Post a Comment