NEW

Gisteren kwam mijn bestelling van zalando binnen, ik heb namelijk deze schattige schoentjes gekocht van Tommy Hilfiger ^_^

Ik zag ze op de kinderafdeling en vond ze meteen zo ontzettend leuk en kwam er achter dat hun kindermaten van schoenen tot 39 gaat...nou das mijn maat :P
Heb ze vandaag meteen aangetrokken en lopen heel lekker ^_^


Vandaag zijn mijn moeder en ik naar de kennedy geweest en mijn moeder heeft zulke leuke kleding gekocht!
Echt leuke setjes bij elkaar! Elke keer als mijn moeder de paskamer uit kwam zei ik meteen 'OOOHHH LEEEUK" haha alles staat mijn moeder zo goed! Vind het zo leuk dat ze dit allemaal heeft gekocht, het staat zo chic!
Van de meeste heb ik online plaatjes kunnen vinden, alleen van een blousje heb ik het plaatje niet van kunnen vinden.


Daarna heb ik bij de steps deze bolero van Addy paddy gekocht voor mijn moeder.

SIENA BOLERO BLACK ADDY VAN DEN KROMMENACKER DESIGNED FOR STEPS

0 Reactions:

Post a Comment