My new love!

Ik heb een nieuwe liefde!

Het was eigenlijk liefde op het eerste gezicht!

Ik begon te twijfelen of ik er wel voor moest gaan,

maar na de 2e keer wist ik het zeker....

Ik ben verliefd en ik ga er voor!!

hahaha!

Dit is mijn nieuwe liefde!

Ik heb mijzelf eens flink (FLINK) verwend met een super mooie tas van Ralph Lauren.
2 weken geleden ongeveer zag ik deze tas staan bij Voorwinde en ik was meteen helemaal weg van de tas.
Ik keek naar het prijskaartje en dacht 'oh dear' maar kon mijn ogen niet afhouden van de tas.
Toch kocht ik de tas in eerste instantie niet, wilde wel...maar zat zo te twijfelen...is toch wel erg duur.

Later thuis ging ik zoeken of ik de tas in andere winkels misschien goedkoper zag..maar nee...overal dezelfde prijs...kon em alleen in de Ralph Lauren webwinkel vinden haha.
Op een gegeven moment hadden mijn moeder en ik het wel erg vaak over de tas en toen heb ik besloten om er gewoon voor te gaan.
Eens in de zoveel tijd mag ik best wel van mezelf iets heel duurs kopen!

....ik heb dus lekker een mooie Ralph Lauren tas!! TEEHEE Ben er zo ontzettend blij mee!!!!!

Ruikt ook zo heeeerlijk naar leer (don't ask..i dunno..heb een obsessie gécreeérd met leren tassen...ruikt lekker)

Zat zelfs een mooie dustbag in en certificaat ^_^

Dus joah...zo zie je maar weer hoe groot mijn liefde voor tassen is :P

2 comments: