Gesjopt voor het vadertje

Vandaag ben ik samen met mijn moeder wezen shoppen en heb weer wat voor mijn vader gekocht.
Een super mooi vest van Tommy Hilfiger met de 'H' van Hans whahaha...(zo heet mijn vader) en een licht blauw petje.
Moet eerlijk zeggen dat het vest in het echt veel mooier eruit ziet dan op het plaatje.

Er lag er maar een, dus nam het vest eigenlijk mee op de gok haha.
Toen we weer thuis kwamen gaf ik mijn vader zijn kado's en HET VEST PAST en het staat em echt zo goed. Dat kon hij eerst echt niet hebben met zijn (toen) dikke buik (whaha) en nu hij zoveel afgevallen is staat alles hem zo goed en leuk.
Heb nu echt een stylish vadertje ^_^

Hij is ook echt heel erg blij met het vest, hij zei ook meteen 'oh maar dat is echt een hele mooie' vond ik wel erg leuk! ^_^

Mijn moeder had een super mooi overhemd voor hem meegenomen, een licht blauw met wit gestreepte van iets dikkere kwaliteit...kan er geen plaatje van vinden :(

Anywho, met zijn nieuwe overhemd is hij ook super blij, t'is zelfs een slim fit en hij past het gewoon allemaal!
Vind het zo leuk om voor mijn vader te shoppen, hij heeft gewoon een gehele preppy look van mij gehad whahaha....nu nog boot schoentjes...wahhaha..en een rode broek...wahahha...neeeeeee...mja bootschoentjes zijn leuk maar denk niet dat mijn vader ze leuk vind haha.

Mja het was vandaag zo warm en op een gegeven moment was het zo druk...had ineens geen zin meer om te gaan shoppen...ik heb het een beetje verpest voor mijn moeder...sorry moedertje >_<
Vindt ook een aantal winkels ineens zo stom geworden die ik eerst geweldig vond :/
Binnenkort gaan we weer met zijn 3'en shoppen, want mijn vader wil echt heel graag de Tommy pak die we afgelopen zondag gezien hebben.

Hopelijk hebben ze het pak voor hem...hij verdiend het!

1 comment:

  1. wat een mooi vest,
    en de H van Hans.. haha!
    liefs,
    denise

    ReplyDelete