Gastblog Kim: Zomer 2012, de trends!

Zomer 2012, de trends!

Tot nog toe hebben we er helaas nog veel te weinig van gemerkt, maar het is zomer! En laten we optimistisch blijven, het lekkere weer gaat komen. Waar het de afgelopen jaren in het voorjaar mooi weer was, zal dat nu in Juli, Augustus en September het geval zijn. Althans, laten we daar van uitgaan!

Daar staan wij Nederlanders ook om bekend, we zijn een positief volkje. Daarom heb ik de afgelopen tijd ook veel naar zomermode gekeken, voornamelijk door alle webshops en interessante blogs af te struinen op mijn iPad 3. Daarnaast ben ik natuurlijk ook gewoon veel op pad geweest, lekker winkelen, het blijft toch mijn grote passie. Helaas is er qua schoenen mode niet veel veranderd, het zijn nog steeds de lage schoentjes, zoals Vans die je erg veel terugziet. Ook de hakken zie je uiteraard nog veel terug, maar dit is dan ook een fenomeen. Een schoen die een vrouw net dat beetje extra’s geeft, iets verleidelijks.

Wat betreft kleding denk ik graag in het totaalplaatje. Je kunt nog zulke leuke schoenen hebben, als de broek er niet bij past sla je toch de plank mis. Hetzelfde geld weer voor het shirtje, om die reden moet gewoon één aantrekkelijk geheel zijn. Om die reden heb ik twee adviezen, eentje voor de ‘afwachtende dame’, die liever eerst de kat uit de boom kijkt, en eentje voor de extravagante dame, die graag voorop loopt en gezien wordt.

Advies voor de extravagante dames: de gekleurde broek in combinatie met sneakers is veelgezien in de wereld van de celebs en zoals je ongetwijfeld weet beginnen daar toch de trends. Om die reden is het dit jaar doodnormaal om als een zuurstok gekleed te zijn. Wel zou ik hier persoonlijk rustige schoenen bij aan doen. Witte of zwarte sneakers bijvoorbeeld.

Voor de afwachtende dames: de skinny jeans in combinatie met hakken. Zeker wanneer je een goed figuur hebt is dit erg sexy, zonder dat je hierbij overdreven opvalt.

Geschreven door Kim Vos

0 Reactions:

Post a Comment