Dresscode: Casual Chic

Dresscode: Casual Chic.

Mijn zus is uitgenodigd voor de wedding feest van Adam Curry en Micky Hoogendijk aanstaande donderdag in de Amsterdamse Supperclub.

Dresscode is Casual Chic.

Casual Chic
 Kleding die goed draagbaar is tijdens een feestje bij iemand thuis of tijdens een ontspannen diner. Casual chic staat voor een kledingcombinatie tussen casual en smart casual, maar met een chique uitstraling.
Geklede rok of broek, net shirt, truitje of vestje gecombineerd met luxere accessoires zoals een fraai horloge of sieraad, nette schoenen of pumps en een mooie tas.

Wat trek je dan aan naar zo’n feest?

Mijn zus heeft al bedacht om deze witte top met zwarte broek aan te trekken met een zwarte blazer erover heen en ik kreeg ineens inspiratie om het verder aan te kleden.


Zoals deze tas en pumps van Sebastian en een Alexis Mabille broche.

Terwijl ik inspiratie aan het opdoen was droomde ik een beetje weg en bedacht mij wat zou ik aan trekken als ik naar zo’n groot feest zou gaan waar foto’s genomen worden en allemaal BN’ers rondlopen?

Ik zou het eerlijk gezegd echt niet weten, wel heb ik de perfecte high heels gevonden van Alexander McQueen.

Ik vindt dat mijn zus een juiste keuze gemaakt heeft, het is echt casual chic ^_^
Wat zou jij aantrekken?

0 Reactions:

Post a Comment