Update DUTCH

Oh man wat een rare week wat bestellingen betreft.

No1: Ik had voor mijn moeder pumps besteld van Michael Kors, kwam dinsdag aan en maat klopt niet. Als eerste dachten wij dat de verkeerde maat geleverd was, wat er nou is...de maten kloppen niet op de site (zalando) van die pumps. Ze gaan bv ook van maat 39 t/m maat 44...dat is al raar en als je naar de fabrieksmaten kijkt klopt dat ook al helemaal niet. Dus ik eergisteren weer een maat 40 bestellen want ik dacht nog dat ze de verkeerde geleverd hadden en later dacht ik...weet je wat ik bestel ook een 41,5 (dit waren de enige 2 maten beschikbaar) mocht het toch zo zijn dat de maten niet kloppen, want de maat die als eerste geleverd was zou een maat 40 moeten zijn, maar was een maat 37. Nou daar kan je grote teen nog niet eens in als je normaal maat 40 hebt :P haha. Vandaag dus die 2e poging bestelling binnen gekregen...het is officieel...de maten op de site kloppen echt niet, want deze 2 zijn ook te klein. Zou dus betekenen dat mijn moeder de maat 41,5 niet past :/ omgerekend zijn dit volgens mij UK maten en is wat zalando aangeeft als 41,5 eigenlijk een maat 38,5.

Beetje vaag allemaal...mijn moeder zou dus eigenlijk wat zalando aangeeft als een maat 43, 43 moeten bestellen om in het echt een maat 40 te krijgen.
Raar toch, je kan het aangeven bij Zalando (wat ik gedaan heb) doen ze niks mee...nee krijg ik een kortingcode van 10%...is ook leuk (dankjewel zalando) maar wtf...ze zeggen niks over dat de maten niet kloppen :/
Was alleen maar een tip hoor!

Dus ja...ff wachten tot maat 43 misschien ooit beschikbaar is, dan snel bestellen en hopen dat dit de juiste maat zal zijn.


No.2: Ici paris...WAT EEN DOMME ZAAK IS DAT ZEG!
Mja ONLINE dan.
Als eerste...ik zal daar NEVER NOOIT MEER wat bestellen, als ik iets wil kopen ga ik wel naar de gewone winkel, want daar wordt je wel altijd (naja altijd ook niet) goed geholpen.
Oke hier komt het:

- als eerste geven ze op de site aan dat als je voor 12 uur s'middags besteld (op werkdagen) dat je de order de volgende dag in huis hebt. Is dus niet waar, want zodra je het emailtje krijgt met de track and trace nummer dan staat erbij 'WORDT GELEVERD BINNEN 2-3 WERKDAGEN) stom stom DOM...want...het staat duidelijk op de site dat ze binnen 24 uur leveren :/

- als tweede, kreeg ik mijn bestelling dus na 2 werkdagen en ik had gevraagd of ze het wilde inpakken als kado en kon er ook een tekst bij plaatsen..dat had ik dus gedaan...want ja...was tenslotte een kado voor mijn moeder en ze pakken het in de winkel altijd zo leuk in...dus ja....als het gratis is...doe maar.... MIS...eenmaal de order opgemaakt was NIKS ingepakt en zat er GEEN kaartje bij.

Dus mijn ervaring met online shoppen bij ici paris is CRAP, ik heb ze diverse mailtjes gestuurd dat ik dit zo slordig van hun vind en weet ik wat (wel netjes geschreven hoor) maar krijg nergens geen reactie op.
Pff..domme ici paris online webwinkel...ik zeg het je...bestel daar niet online...kan je beter naar de winkel gaan!


No.3: Vandaag kregen mijn moeder en ik ook onze h&m bestelling binnen...ohja...zeker was deze ook niet 100% goed, want inplaats van een broek zat er een baby shirtje bij en mijn moeder had een bh besteld...dit was een hele andere bh.
Maar ja wat doe je eraan...NIKS!

Voor de rest was de h&m bestelling voor mij alles goed en ik houd ook alles wat ik besteld had, want vind het erg leuk ^_^


Nu maar hopen dat de bestelling bij Tommy Hilfiger wel goed is voor mijn vader haha, die moet ik nog ontvangen.

Ja ja het was absoluut niet mijn week wat bestellingen betreft!
Moest ik even kwijt hahhaa.

0 Reactions:

Post a Comment