Ugg Australia




De een houd ervan de ander vindt ze afschuwelijk.
Ik ben er een die echt van UGG's houdt, maar ook om praktische redenen....ze zijn zo lekker warm.

Zodra het buiten koud is bevriezen mijn tenen meestal al bijna af dus heb ik al vrij snel mijn UGG's aan.
Met een lekker schapen bontje van binnen blijven mijn voetjes (na ja zeg maar gerust voeten) lekker warm ^_^

Maar waarom zou je ze dan in de zomer alvast gaan kopen?

...ZE ZIJN NU LEKKER AFGEPRIJSD!!!!!!
Tja, bedenk voor jezelf...of je koopt ze alvast nu ze zo lekker afgeprijsd zijn of je wacht tot het kouder is en betaald de hoofdprijs ervoor :/ met de kans dat je maat niet meer beschikbaar is en je alle drukke winkels af moet gaan in de hoop dat je maat er nog bij zit.

Neem maar van mij aan....dat gaat gebeuren. Zodra het kouder wordt staan alle winkels weer vol met UGG's en gaan veel mensen ze kopen. (elke herfst/winter weer)

Hmm..dus wat is slimmer??!



Ik ben voor het eerste gegaan omdat ik zag dat ze bij spartoo.nl nu in de uitverkoop staan en wilde erg graag een 2e paar UGG's erbij hebben, zodat ik wat meer kan afwisselen.

Zelf heb ik al een aantal jaar de donkerbruine Bailey Button Triplet en heb dit keer gekozen voor de halve Bailey button in de kleur hazelnut.


Ik kijk nu al uit naar die lekkere warme schoenen!


1 comment:

  1. Haha, smart thinking :) x Elma

    www.reinadelamoda.fashionblogster.com

    ReplyDelete