Tommy Hilfiger bestelling

Ik heb net een bestelling geplaatst op Tommy Hilfiger site voor mijn vader ^_^
Kreeg een mailtje dat ze sale hadden, dus ik ging even kijken en dacht laat ik wat dingetjes bestellen voor vadertjes dag.


Donker blauw t-shirt, sokken en die man voor mezelf mee besteld >_< whahaha...erm..het gaat om het licht blauwe t-shirt. Geef toe, is toch een leuke man?
Hij kijkt echt zo van 'damn noukster, je hebt echt mooie sokken voor je vader besteld!' haha

Ze hebben 30% korting, vind eigenlijk 30% veel te weinig haha, maar ja...shopping spree met mijn vader komt nog en wilde wel al iets hebben voor vaderdag dus ben ik zelf maar alvast een beetje begonnen met de "vader is zo goed afgevallen voor zijn gezondheid shopping spree"

Denk alleen dat ik het niet op tijd binnen heb, want staat 3-4 werkdagen word het verstuurd en het is nu donderdag >_< haha oops..na ja heeft hij het nog te goed toch?

Ik had trouwens ook nog een 10% kortingcode omdat ik lid geworden was van hun club hahaha.

Laatste tijd heb ik echt geen zin meer om in het engels te schrijven...weet dat ik ook veel bezoekers krijg uit andere landen, maar ja..heb er echt geen zin in.
Nu ff niet in ieder geval!
haha whoopsy...

0 Reactions:

Post a Comment