Succes!!

Vandaag kwam de Michael Kors bestelling binnen voor mijn vader en ben zo blij, want alles PAST heel MOOI!
Vind het zo leuk haha ben helemaal blij aan het zijn, mijn vader trouwens ook!
Ik had het alleen verteld, maar niet de plaatjes laten zien..jeeuujj...ik kan shoppen voor mijn vader, want hij vind alles wat ik besteld had echt heel mooi!

MAAR...de Tommy Hilfiger bestelling is er nog steeds niet...snap er niks van :/
Tracking nummer die ze gegeven hebben geeft ook al niks aan, vanmiddag had ik maar een mailtje gestuurd of het tracking nummer wel klopt...heb nog geen antwoord gekregen :(
Misschien morgen, wie weet komt morgen de bestelling gewoon...positief blijven haha.

Verder heb ik weinig meegemaakt dus heb ik verder ook niks te schrijven in mijn online diary..whaha..joah dat is mijn blog wel een beetje toch?!

0 Reactions:

Post a Comment