SALE!

Vanaf vandaag is de uitverkoop bij Spartoo.nl begonnen!
Hoe leuk is dat? Ik vind het echt heel leuk, want I LOVE SALE!

Wat dacht je ervan om te shoppen voor schoenen, tassen en accessoires van de merken,
Guess, Betty London, Converse, Vans, StylistClick, Bronx, Fornarina, Iron Fist, Moschino en nog veel meer merken met kortingen die oplopen tot maar liefst 60%!

Altijd gratis bezorging en is het bestelde artikel niet naar wens, te klein of te groot...geeft niet, want het retourneren is ook geheel gratis!
Ik zeg, wees er snel bij want voor je het weet zijn ze uitverkocht of zit je maat er niet meer bij.

Hier een aantal van mijn favoriete artikelen uit de sale:

Zwarte lak slippers van Mel, Schattige shopper van Esprit, Mooie zwarte pumps van Arian, Coolway Loafertjes, Fashion tas van Essentiel, MOOOOOOOIE hoge laarzen van Michael Kors.


Zo zijn er nog wel veel meerdere artikelen die ik zelf echt zo leuk vind, maar dat zou betekenen dat ik vrijwel alle plaatjes moet gaan opslaan van spartoo haha XD
Shopse!!

0 Reactions:

Post a Comment