Raad en WIN!

Doe mee met de prijsvraag en win een cadeaubon ter waarde van €50!

Iedere week een nieuwe puzzel onder tab "Prijsvraag" op de Facebook pagina van Spartoo.nl.
Je hoeft alleen maar het raadsel op te lossen, je gegevens in te vullen en je antwoord in het betreffende veld in te vullen.
Een week later wordt de winnaar getrokken onder de goede inzendingen.

Welk MERK zit er verborgen in de puzzel? Please to meet you! My name is James.
Ik ben opgericht in Groot Britannië in het begin van de 19de eeuw.
Het merk is vernoemd naar mijn achternaam.
Mijn eerste collectie bestond uit pantoffels gemaakt van schapenhuid.
Nu maak ik eigentijdse stadsschoenen, die net zo comfortabel lopen als pantoffels! Welk merk ben ik?

Je kan meedoen door op het puzzel plaatje te klikken!
Succes!!!

0 Reactions:

Post a Comment