Outfit of the day + update

We hebben nu EINDELIJK de juiste maat van de Michael Kors pumps voor mijn moeder :D Yaaay. MAAR...haha ja weer een 'maar' toen we ze gisteren binnen kregen wat mij dus als eerst opviel toen ik de verpakking open maakte....er zit geen schoenendoos in van Michael Kors....hebben ze er een grijze schoenendoos omheen gedaan WTF...gewoon een neutrale. UGHHHH.... steeds zat er een geel met witte michael kors schoenendoos omheen en nou bij de juiste maat niet...wtf SERIOUSLY...alsof de schoenen goden met mij zitten te sollen...ja ik schreef 'sollen' :P (hahahaahhhaaa schoenen goden)
Anywho....come on...wij bewaren al onze schoenen altijd netjes in hun originele schoenendozen en vooral bij merken....want dat is leuk...en nu zit er een stomme grijze doos omheen....maar ja...de maat is nu wel goed! Yaay!

Daar gaat het natuurlijk uiteindelijk om, maar vind het wel erg stom...waarschijnlijk doordat de matentabel niet klopt van zalando van deze schoen...hebben misschien wel heel veel mensen steeds maten besteld en weer terug gestuurd...was de doos zo lelijk geworden dat ze er een neutrale omheen gedaan hebben :/ Of een persoon die had deze schoenen besteld en waren te klein en dacht...hey...ik houd die schoenendoos lekker zelf en doe er een terug sturen die ik hier nog heb liggen :/ dat kan ook. MAAR..mijn moeder is er heel erg blij mee en na heel wat gedoe heeft mijn moeder EINDELIJK de skoentjes die ik beloofd had aan haar.

1 comment:

  1. I really like this mix: shirt + pants! Looks greeeeeat !
    + your room is awesome!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    xx

    ReplyDelete