Nieuwe dingetjes + update


Nou, ik heb nog nooit zoiets raars meegemaakt. De Tommy Hilfiger bestelling IS ER NOG STEEDS NIET...precies een week geleden besteld, staat dat ze leveren binnen 3 a 4 werkdagen. Volgende dag kreeg ik een melding dat ze mijn pakket op de post gedaan hadden en hier zat een track nummer bij. Track nummer gaf elke dag dezelfde fout aan, dus ik een mailtje gestuurd afgelopen dinsdag...geen antwoord...gisteren weer een mailtje gestuurd...geen antwoord...ikke vandaag naar hun bellen (moet je trouwens ook F* veel voor betalen):

‘ ja wat apart zeg, we snappen er ook niks van...ja wat je kan doen is wachten.......of opnieuw bestellen en als de vorige order nog aankomt deze retour sturen’

SERIEUS!?? Are you kidding me? Ik meen het serieus...je verwacht toch wel een beetje service van een webwinkel zoals Tommy Hilfiger? Halloee...is groot merk...krijg je deze &&%%%R$###%^^ skeit!

Het rotte hieraan is, is dat de order al betaald is!

Ik heb net dus eindelijk een emailtje terug gekregen...komt denk ik ook alleen maar doordat ik gebeld heb:
Wij betreuren het dat u uw bestelling nog niet hebt ontvangen.   Om deze situatie zo snel mogelijk naar uw tevredenheid te kunnen afhandelen, hebben we onmiddellijk een onderzoek ingesteld en deze bestelling uit het aanmaningstraject genomen.   Zodra we een eenduidig resultaat kunnen overleggen, nemen we contact met u op.   Wij verzoeken u eventueel de bestelling opnieuw te plaatsen   Hartelijk dank voor uw begrip en onze excuses voor het ongemak.

Nou maar hopen dat er wat uit dat onderzoek komt, vind het zo raar...baal hier enorm van...was een vaderdag kado :/

Stomme webwinkel! Ici paris webwinkel is ook stom (ook nog steeds geen antwoord gekregen) Mensen...waar is de service gebleven?? Bestaat deze niet meer ofzo? Is het tegenwoordig normaal om klanten te negeren of rare service aan te bieden waar je niks aan hebt?

Ik bestel er in ieder geval bij beide NOOIT meer iets!


MAAR weet je wat HOOP IK wel leuk is....ik schreef in een eerdere artikel over de Michael Kors pumps voor mijn moeder...je weet wel...waarvan de maten tabel op de zalando site niet van klopt en je er maar zelf moet zien achter komen welke maat je dan moet hebben om jouw maat te hebben :/ Anywho, we denken dus dat een maat 43 een maat 40 is.....gisteren avond keek ik weer naar de pumps of die maat beschikbaar was...wat ik tot nu toe ELKE DAG...AANTAL KEER PER DAG gedaan heb......jaaa...was ineens maat 43 beschikbaar...jeuj...ikke snel weer bestellen hhaa.

DUS ik HOOOOOOP zo erg dat we nu de juiste maat hebben....dan kan ik EINDELIJK...de beloofde Michael Kors pumps aan mijn moeder geven. WANT ANDERS...gaan ze gewoon weer retour :P hahhaa.

Beter kan je gewoon bij Spartoo kopen, nog nooit iets raars bij gehad!

Dus joah...daar ben ik wel blij mee..hoewel...eerst even afwachten of het echt de juiste maat is.


Over Michael Kors gesproken, mijn vader heeft tot nu toe steeds iets aan gehad van wat ik hem gegeven had. Gisteren donkergrijze Michael Kors polo en vandaag het zwart t-shirt ^_^ Hij is er wel erg blij mee en dat vind ik zo leuk :-D Ben benieuwd wat hij morgen aantrekt haha.



Oeh, maar ik heb nog meer leuk nieuws....mijn moeder heeft stiekem voor mij iets gekocht haha. Als eerste IK BEN ER ZO BLIJ MEEEEEEEEEEE! Oke, hier komt ie:

Mooie Tommy Hilfiger tas :-D YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHOOOOOOOOOOE! Vind het zo’n mooie tas en zo’n fijn model ook...ik houd echt enorm van zulke modellen tassen :-D TH signature tote bag! Is ze gewoon stiekem voor mij wezen kopen ^_^ Lief he?


EN KIJK

Hello kitty koekjes en 2 kleine trommeltjes waar ook koekies in zitten CUUUUTE!

EN ik heb wat voor mezelf gekocht tehee...


4 blousjes allemaal hetzelfde model (basic) ruitjes...me loves ruitjes


0 Reactions:

Post a Comment