NEW stuff


Joah weer een post in het Nederlands hoor, heb geen zin om in het engels te gaan schrijven :P

Gisteren ochtend riep mijn moeder mij dat ze online aan het shoppen was bij H&M want de sale was daar begonnen en of ik nog iets wilde. (dan kon dat samen met haar bestelling)

Ik hoefde niet te kijken, want joah..heb eigenlijk al zoveel kleding en heb het allemaal eigenlijk niet nodig....terwijl ik dat dacht ben ik s'middags toch even gaan kijken hahaha...oh mén, hoe erg ben ik?!



Ik heb dus wat dingetjes besteld, wat kortingcodes gebruikt en hoppa besteld...maar wat nou het rare is,
mijn moeder had dus al een bestelling geplaatst he en vroeg of ik nog wat nodig had want dat zou weer schelen met de verzendkosten (anders betaal je het dubbel) 


en later heb ik zelf dan een bestelling geplaatst,
maar met de kortingcodes kwam ik met mijn bestelling nog goedkoper uit.

S'middags kreeg ik een mailtje van h&m dat de bestelling onderweg is 
(voor h&m is dat echt ineens snel) 

en tot mijn verbazing zie ik dat ze de bestelling van mijn moeder en die van mij samen hebben gedaan :/
MET alle kortingcodes er nog bij...snap er niks van...vind het absoluut niet erg, 

want zo hebben we alsnog 1x de verzendkosten.


Anywho, ik heb een blauw met wit geruite blazer besteld, wilde al zo lang een iets langere blazer hebben en ben nou eenmaal weg van blauw gestreept...dus ik moest deze gewoon hebben :P
2x 3/4 jeans (heb daar al de langere versie's van en die heb ik vaak aan...zitten zo lekker) 

en een roze met licht gestreepte blouse


Mijn moeder heeft dezelfde blazer besteld, maar we gaan gewoon kijken of welke we alle2 gewoon passen en dan doen we er gewoon samen mee.
Mocht het in de maten teveel schelen en we vinden de blazers alle2 zo leuk dan nemen we er alle2 gewoon 1,we zien wel...misschien is de blazer in het wel heel stom of staat het stom..dat kan ook!
We shall see!




Eenmaal later in de middag kreeg ik van ici paris een nieuwsbrief dat ze stapelkorting hadden op huid verzorging.
Mijn moeder vind de pore minimizer van Estee Lauder zo fijn (werkt echt, je ziet duidelijk verschil) maar het is allemaal vrij duur.
Ja, ik vind als je het zo fijn vindt dan moet je het gewoon lekker gebruiken, dan krijg je het wel van mij...wil ze niet haha...maar ik wel..dus ik heb het besteld voor haar :P



Aanbieding is trouwens zo, tot 30% stapelkorting.
Neem je 1 product krijg je 10% (dat is standaard, want met je ici paris kaart krijg je ook altijd al 10%).
neem je 2 producten krijg je 20% korting en bij 3 producten krijg je 30% korting.
Ik wilde eerst even bekijken of ze het sneaky berekenen en bv 30% berekenen als je 3x hetzelfde product koopt,
maar maakt niet uit qua bedrag...ze rekenen gewoon 30% per product als je 3 producten neemt.



Dus ik heb dit besteld:


1x Estee lauder 50ml
1x oog schoonmaak spul van 3 euro ofzo
1x gezicht schoonmaak spul ook iets van 3 euro


Mja, ik had zoiets van als je niet perse hetzelfde bedrag hoeft uit te geven voor de korting, dan doe ik dat ook niet!
Dus mijn moeder wordt weer eens flink verwend voor mij, want ik kreeg een mailtje dat het verzonden is en vandaag komen de Michael kors schoenen ^_^ 
(die ik besteld had, kreeg ik eergisteren een mailtje van)

1 comment: