New dress + Cardigan

*dutch*
Van de week ging ik even naar de dichtsbijzijnde supermarkt om wat drinken en brood te halen,
is ongeveer 15 min lopen en vond het erg fijn om gewoon even daar naar toe te lopen.
Anywho, ik was daar dus en ze hebben daar ook een zeeman (seadude) en ik zag weer zo'n jurkje hangen die ik eerder gekocht had.
Weer voor €5,- ^_^
Ze hadden ook een bijpassend vest, die was iets duurder en vergelijking met het jurkje €8,- heb em er toch bijgenomen...vond dat gewoon erg leuk bij elkaar.


cute ey?

haha, weird...voor mezelf ben ik echt een mega krent aan het zijn...vind 8 euro voor een vest nog net iets te duur voor mezelf, maar bestel gisteren wel gewoon even Michael Kors pumps voor mijn moeder hahaha.

Joah, vind dat gewoon erg leuk om te doen.
Doet mij een deugd <-- hahahha mooi gezegd!

1 comment: