Fogan nailpolish stripers, new nailpolish and a GIVE-A-WAY!!!!!!!!

Fogan Cometics heeft een nieuwe lijn nagellaken, vele nieuwe mooie kleuren en ik mocht er een paar testen ^_^

Mooi he? Ik ben er echt heel blij mee, zijn zulke mooie kleuren!


Ze hebben nu ook stripers....stripewatus??
Nailpolish stripers zijn in principe gewoon als een normale nagellak, alleen hierbij is het kwastje dunner zodat je er leuke effecten mee kan créeren op je nagels.
Je kan het gebruiken om op je basic nagellak laag streepjes te maken of je gebruikt het om er een mooi kunstwerk mee te maken op je nagels.

Ik ga hier nog flink mee spelen hoor, vind het effect zo leuk!


En vijlen :) Ik had vijlen echt zo hard nodig...maar moet je kijken...die met de beertjes...HOE SCHATTIG!
Zijn echt kwaliteit vijlen, niet van die slappe 'ik zeg dat ik een vijl ben maar eigenlijk ben ik meer een licht schuurpapiertje die na 1x al op is' vijlen


Ik mocht niet alleen wat spulletjes uittesten...nee nee...ik mocht namelijk jullie...of eigenlijk 1 van mijn bezoekers erg blij maken.


IK mag dit gehele nagellak pakket aan een van jullie WEGGEVEN!!!!!


24 nagellakken van de nieuwe Fogan Cosmetics collectie.
Hoe leuk is dat?
Dat was meteen de vraag om mee te kunnen doen aan deze give-a-away! Heel simpel!
Plaats je antwoord op de vraag "hoe leuk jij het vindt dat ik 24 stuks nagellak mag weggeven" als comment!

...de meest leukste, grappigste en origineelste antwoord wint de 24 stuks nagellakken.

Denk erom...ik moet erom kunnen lachen!! Waarom...ik heb gewoon zin om te lachen! :P

Mag zo flauw en droog zijn als dat je zelf wilt.

Ohja..en om extra kans te maken...schrijf ff iets leuks in het gastenboek op fogan.nl <--klik

Je kan meedoen t/m volgende week vrijdag 6 juli 2012!

Is de give-a-way voorbij of je hebt geen zin om mee te doen...no problemo...je kan het gehele pakket ook kopen voor €20,- op Fogan.nl<-- klik

Make up, nagellak, nailstripers, nagelvijlen....allemaal €1,- per stuk!!

6 comments:

  1. WOW wat een super leuke give-away!
    ik ga mijn best doen...

    eeeehm,
    als ik de set zou winnen,
    zou ik de lakjes vernoemen naar jou!
    ik kan de kleuren niet zo heel goed zien,
    maar een bruine zou Meet mister Toby gaan heten,
    de felroze wordt Hey, Helly Kitty,
    en er wordt er ook eentje Hi, I'm Anouk genoemt natuurlijk!
    andere namen zijn;
    - living in a dollhouse
    - I'm sorry but I want my package
    - noukster in the city
    - I love to shop

    Natuurlijk was deze comment niet lachen gieren brullen,
    maar ik denk wel dat je het met een glimlach op je gezicht gelezen hebt!

    ik ben benieeeeuuuwd!
    liefs,
    denise

    ReplyDelete
  2. oh typfoutje zie ik nu!
    een felroze wordt natuurlijk 'Hey, Hello Kitty!'

    ReplyDelete
  3. @ Denise haha wat LEUK! Dankjewel voor je leuke comment :-D Jij maakt in ieder geval al kans!!

    ReplyDelete
  4. VETTT!!!!! Ik zou op een hoog gebouw gaan staan en schreeuwen hoe leuk ik het vind, vervolgens kijkt iedereen en dan doe ik een funky dansje (:

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke Give Away!!
    Ik zou met de nagellakjes iedere dag de nagels van mijn katten voorzien van een ander kleurtje!
    (voor de dierenliefhebbers....dit is een grapje)

    ReplyDelete
  6. ik vind het zo leuk dat, als ik het zou winnen, het wereldrecord nagels lakken tijdens het tandenpoetsen terwijl ik panda's knuffel wel zou kunnen vestigen uit pure happiness ! :D

    ReplyDelete