Bootschoenen zijn hip!

Bootschoenen zijn hip, althans dat vind ik.
Tijdje terug zag ik een aantal leuke Bootschoenen maar was er nog niet zo zeker over, omdat ik de hele tijd maar aan Rolien van de Gooische vrouwen moest denken met haar 'makkelijke' schoentjes en rare lengte broek.

haha >_<


Nu je Bootschoenen steeds vaker gaat zien, ga ik ze zelf steeds leuker en leuker vinden en dacht dat het wel leuk zou zijn als ik een collage zou maken van hoe ik deze schoenen zou combineren als ik ze zou hebben.


schoenen zijn van Sperry Top-Sider, Camel Active en Esprit.
Accessoires zijn van Pieces.


Zelf vind ik deze zo leuk:

Deze 2 zijn van Sperry Top-Sider


Aan de ene kant is blauw praktischer, maar aan de andere kant zijn de roze zo cute girlie.
Ik heb al erg veel blauw, dus ik denk mocht ik ze nemen dat ik voor de roze zou gaan ^_^


Ik vindt het altijd leuk om van bepaalde dingen de wiki te lezen en vond deze over Bootschoenen wel interessant:

haha, degene die ik het leukste vind zijn dus de eerste moderne.


Misschien ga ik ze wel gewoon bestellen haha...dan nog een zeilboot erbij en dan is het plaatje helemaal af :P

1 comment: