Voor mijn moedertje

Naa..je zou toch maar zo’n lieve kind als ik ben hebben...waahaha...
*kuche kuche..verstikt in eigen grap*

Juist...even serieus nu:

Ik heb weer een paar schoenen voor mijn moeder gekocht :-D
Het is dit paar geworden:
Iuso van het merk Perlato.

(op de foto lijkt de hak meer een houtkleur...dit is niet zo...de hak is zwart hout = mooier)

Met zijn kleine hak, puntige neus en bandjes in T-vorm die de wreef een mooie vorm geven,
de Iuso blijft bij elke gelegenheid stijlvol. Een tijdloze silhouet en chique pump.

Ik vindt Spartoo echt heel erg leuk, dat is denk ik inmiddels wel duidelijk,
mijn moeder heeft nog nooit zoveel paar ‘lage hakjes’ schoenen in een korte tijd gehad of gevonden.
Serieus dat we nog nooit zoveel in een bepaalde winkel gekocht hebben.
Qua schoenen voor mijn moeder dan, omdat het vrij moeilijk is om leuke schoenen te vinden voor mijn moeder met een niet al te hoge hak.

Voor mij is het altijd makkelijker, ik ben 1,76 dus een stukje kleiner dan mijn moeder.
Hoewel ik de laatste tijd alleen maar ‘platte’ schoenen aan heb haha..moet echt weer wennen als ik hakjes zou aantrekken.
(komt wel weer, mijn bui staat er niet naar)

Mijn moeder is dus weer flink verwend, we hebben niet het ‘oh zo irritante reclame van concurrent waar iedereen altijd in gilt virus’ nee,
we hebben het spartoo virus...HATSJOE!

0 Reactions:

Post a Comment