Dollhouse is finished :-D

Sorry, i copied this whole blog entry out of my dollhouse blog...which is in dutch...and i'm tooooo lazy to change it into english...but the text isn't as interesting as the photo's :P My dollhouse is finished and i'm very pleased with the result :-D If you want to see more detail photo's i suggest you go to my dollhouse blog here --> CLICK


Het delprado poppenhuis is KLAAR *applaus*

Na aantal weken elke dag eraan gewerkt te hebben kan ik met trots zeggen dat ik best wel trots ben op mezelf..hahha!
Mja ik bedoel natuurlijk dat ik met trots kan zeggen dat het huis klaar is. :P

Eergisteren heb ik van fimo klei wat kleine accessoires gemaakt als probeersel (moet echt nog beter worden) dat was wat ik nog wilde doen voordat ik vond dat het huis echt af zou zijn.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat hoewel ik vind dat het huis klaar is ik met de tijd nog wel dingetjes erbij ga maken of veranderen natuurlijk, maar voor nu is het klaar.

De gehele inrichting heb ik geprobeerd een beetje shabby chic/cottage achtig te maken, sommige meubels zijn wel shabby chic, andere minder....vond ik zonde om te schuren na het verfen haha.

Hier zijn wat foto's van heel het huis, kamers en wat meer detail foto's van dingetjes die ik nog niet op deze blog geplaatst had (veranderd of nieuw gemaakt).

Welcome to 'Maison de la Noukster' street:

Het balkon: Moet een soort van High tea party voorstellen, maar moet met de tijd echt leren cupcakes en taarten van fimo klei maken.

De serre: een soort van relax tuin ruimte, waar men bloemetjes kweekt :P

Een klein bankje gemaakt van stukjes boom, daarna wit geverfd.

De keuken: Is verders niks aan veranderd, staan nu wat broodjes op tafel.

De woonkamer: Is verder niet iets anders aan, staat alleen nu een bordje chocolate chip cookies in en ik heb een hondenmandje gemaakt.

Master bedroom: Ook verder niks aan veranderd.

Ik had een hoedje gemaakt :P

Badkamer: Staat een nieuwe wastafel in.

Slaapkamer van Stacie:

Andere zolderkamer: heb ik een hobby / troep zolderkamer van gemaakt.

Dat waren de foto's voor nu van mijn poppenhuis.
Enigste wat ik nog moet hebben is een grotere plank voor waar het poppenhuis op komt te staan.
Zodra ik deze heb dan ga ik de buitenkant nog een beetje aankleden met wat struiken, bloemen en misschien wat hekken.
Voor de rest ga ik vast nog wel het een en ander maken voor dit huis, meer accessoires en wie weet verander ik nog wel het een en ander...maar voor nu...yaay ben er echt heel blij mee :-D

Volgende project....kamer opruimen...haha...daarna...WINKELTJE!!!!!!! Kan niet wachten haha, maar moet eerst hier het een en ander opruimen hoor.

Bye bye!!

2 comments: