Voor het vadertje...

....dat moet gevierd worden!!
Zoals beloofd aan mijn vadertje gaan we shoppen, shoppen en nog eens shoppen,
WANT.....hij heeft zijn streefgewicht gehaald. :)

Om alvast een beetje in sfeer te komen voor onze aankomende shopping spree mocht hij alvast een paar schoenen uitzoeken bij mijn favoriete online winkel.

Hij heeft gekozen Clarks Newton Energy:

Ik vind ze echt zo leuk! Een soort van preppy boot herenschoenen.

Ze zijn onderweg hier naar toe (kreeg een bevestiging mailtje), even afwachten of ze passen en naar zijn zin zijn...dan moet ik beslist even een paar foto's maken van mijn vader met zijn nieuwe schoenen haha.

Zowiezo als we de shopping spree gedaan hebben dan moet (ja moet) hij echt model staan en dan ga ik hem fotograferen in zijn nieuwe outfits hahaha.


Oh nou das toevallig, kreeg net een nieuwsbrief van Spartoo dat ze hogere kortingen hebben op bepaalde merken,
nu zijn er toevallig 2 merken die ikzelf altijd wel leuk vind...dacht ik meld het even hier!
(maak ik er meteen even reclame voor haha.)

Korting op bepaalde modellen van Bronx:

Korting op bepaalde modellen van Blink:

0 Reactions:

Post a Comment