Outfit of the day

Weet je wat, omdat ik al een aantal weken niet de bui heb om mijzelf 'leuk' aan te kleden en outfits of the day te plaatsen, leek mij het wel erg leuk om een outfit of the day van mijn moeder online te plaatsen.
Afgelopen vrijdag zag mijn moeder er zo leuk uit, ik moest daar gewoon foto's van maken!

Donderdag was het natuurlijk feest, want mijn moeder was jarig...visite hadden we voor vrijdag avond bedacht...dus was mijn moeder vrijdag ook nog een beetje jarig.
Ze was namelijk nog meer jarig toen de bel ging en er een bezorger met een pakje stond. Ik had namelijk nog iets besteld voor mijn moeder haar verjaardag ^_^

Prachtige pumps van Alain Bastiani 'Petale'.
Ik was weer eens aan het spieken op spartoo.nl voor de iets lagere hakjes en toen zag ik deze prachtige Jimmy Choo stijl schoenen, zonder verder na te denken bestelde ik ze meteen.
Ik was net 1 dag te laat met bestellen, anders hadden ze denk ik op mijn moeders verjaardag nog aangekomen..maar dat gaf niet...had ze nog een kado te goed haha.

Met trots heeft ze haar nieuwe pumps die dag meteen gedragen en aan de visite laten zien.
De pumps zaten volgens mijn moeder meteen erg lekker...en ik zat eerst nog te twijfelen omdat het 'open' hakjes zijn...misschien dat je dan teveel wiebelt, maar nee ze zitten erg stevig (ik heb ze ook even gepast haha)
Mijn moeder is weer erg blij aan het zijn met haar nieuwe pumps we staan er alle2 zo verbaast van te kijken dat mijn moeder in een korte tijd best al een aantal nieuwe pumps heeft met een laag hakje...
Normaal gesproken ziet mijn moeder echt niet zoveel hakjes waarvan de hak gewoon wat lager is, dus ze is ontzettend blij aan het zijn ^_^

Ik heb nog een leuke kortingcode:
Deze kortingscode geeft 12% korting op alle artikelen (behalve afgeprijsde artikelen) Geldig t/m 30 april 2012. De kortingscode is: KONINGIN12

(wat ben ik toch de laatste tijd veel in het Nederlands aan het bloggen he? Vindt het in principe natuurlijk prettiger, maar ben niet zo goed in de 'd' en 't' of 'dt' aan het einde van een woord...op een of andere manier wil ik dat maar niet begrijpen :/ ) *dom persoon*

2 comments:

  1. Great blog and photos!
    Check mine and let me know if you would like to follow each other:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    ReplyDelete