Queensday

Koninginnedag komt er alweer bijna aan.
Struim jij s’ochtends allerlei rommelmarktjes af op zoek naar leuke items voor een paar cent of
ben jij meer de disco diva die s’avonds helemaal los gaat?

Of zit je zelf met een kleedje op de grond je spulletjes te verkopen en ga je s’avonds helemaal los met je vrienden op de dansvloer?

Wat je ook gaat doen op queensday, hier zijn een paar schoenen & tassen om het geheel in stijl te doen.

Ben je toevallig met zijn 4’en? Doe eens apart laat ieder zich in 1 kleur van de Nederlandse vlag kleden en de ander helemaal in het oranje.
Met zijn 3’en? Ook geen probleem, 1 rood, 2e blauw, 3e wit gekleed en vervolgens de rest in oranje.
Geeft een super leuk effect als je met zijn allen bij elkaar bent.




(of oranje gekleed met accessoires in de kleuren van de vlag)

Alle schoenen & tassen zijn verkrijgbaar bij spartoo.nl.

1 comment:

  1. Leuke post =]! Zelf doe ik er niet veel aan. Ik zat wel te twijfelen of ik Koninginnenach zou doen, maar tot nu toe klinkt alles (de line-ups van artiesten) echt saai xD. Ik hoopte op Caro Emerald en Laura Jansen, maar die namen heb ik nog nergens voorbij zien gaan helaas!

    xxx Katy ^^!

    ReplyDelete