Outfit inspiratie

...Ik heb ze hoor :-D
De marine blauwe converse all star schoenen.

haha ik kon het niet laten na het maken van mijn ‘wish list’, vind ze toch wel ERG leuk en kwam zo op het idee om inspiratie outfit plaatjes te maken met converse schoenen.

Blauwe cardigan, grijs t-shirt, kaki chino, rode riem en marine blauwe all stars.

Daisy Duck trui, kaki chino, blauwe riem, nerd bril en marine blauwe all stars.

Roze cardigan, blauwe chino, witte blouse, roze riem, bijpassende sieraden en taupe all stars.

Striped hello kitty trui, jeans, rode sieraden en blauwe all stars.

Rode striped trui, blauwe chino, witte blouse en blauwe all stars.

Bambi trui, jeans en taupe all stars.

All stars + school jackets.

(...toen had ik geen zin meer om foto's te maken, want mijn kamer was a huge mess na kleding pakken :P )

Eigenlijk is het allemaal een beetje dezelfde soort stijl zie ik nu :/
Maar, zo zou ik de schoenen dragen, vrijwel elke keer met chino broeken (alsof ik laatste jaar andere broeken gedragen heb haha)

Als jij ze nou ook wilt, moet je even bij spartoo.nl kijken, want als je op de site komt...komt er ineens een pop-up en kan je korting krassen!!
Ik had er net eentje van 20% ;-D
Scheelt weer ^_^

1 comment:

  1. These outfits are so cute!! :)

    http://3f92e697.theseblogs.com

    ReplyDelete